Προετοιμαζόμενοι για τις εξετάσεις προσπαθούμε να καλύψουμε το σύνολο των διδαγμένων θεμάτων κατά την διάρκεια της χρονιάς. Η επιλογή που ακολουθεί να θεωρηθεί ως μια συμβουλή που περιέχει ένα πρώτο κύκλο επανάληψης που, ανάλογα με την δυνατότητα του κάθε μαθητή, μπορεί να επεκταθεί σε επόμενο κύκλο μελέτης.
Η μελέτη των ερωτήσεων έχει στόχο να υποβοηθήσει στην κατανόηση της θεωρίας και γι' αυτό δεν έχει απολύτως κανένα νόημα η αποστήθιση των συγκεκριμένων απαντήσεων. Οι ερωτήσεις κατανόησης πρέπει να γίνονται αφορμή για εκ νέου μελέτη της σχετικής θεωρίας. Στις ερωτήσεις σωστού - λάθους ο μαθητής πρέπει να κρατά σημειώσεις που να αιτιολογούν την σωστή απάντηση ανεξάρτητα εάν αυτό ζητείται η όχι από την εκφώνηση της άσκησης.
Ένας πρώτος κύκλος επανάληψης, πρέπει να περιλαμβάνει:
Ερωτήσεις-Ασκήσεις-Προβλήματα
1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.8, 1.16, 1.17, 1.19, 1.31, 1.32
2.3, 2.5, 2.6, 2.8, 2.10, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17,
2.18, 2.19, 2.20, 2.23, 2.57, 2.63, 2.64, 2.65, 2.66, 2.71
4.14, 4.16, 4.17, 4.18, 4.23, 4.25, 4.26, 4.41, 4.42, 4.43, 4.44, 4.45
Η μελέτη των ερωτήσεων έχει στόχο να υποβοηθήσει στην κατανόηση της θεωρίας και γι' αυτό δεν έχει απολύτως κανένα νόημα η αποστήθιση των συγκεκριμένων απαντήσεων. Οι ερωτήσεις κατανόησης πρέπει να γίνονται αφορμή για εκ νέου μελέτη της σχετικής θεωρίας. Στις ερωτήσεις σωστού - λάθους ο μαθητής πρέπει να κρατά σημειώσεις που να αιτιολογούν την σωστή απάντηση ανεξάρτητα εάν αυτό ζητείται η όχι από την εκφώνηση της άσκησης.
Ένας πρώτος κύκλος επανάληψης, πρέπει να περιλαμβάνει:
Ερωτήσεις-Ασκήσεις-Προβλήματα
1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.8, 1.16, 1.17, 1.19, 1.31, 1.32
2.3, 2.5, 2.6, 2.8, 2.10, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17,
2.18, 2.19, 2.20, 2.23, 2.57, 2.63, 2.64, 2.65, 2.66, 2.71
4.14, 4.16, 4.17, 4.18, 4.23, 4.25, 4.26, 4.41, 4.42, 4.43, 4.44, 4.45
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου